آخرین اخبار
کد مطلب: 125153
واکنش نماينده اصلاح طلب خدابنده در مجلس به مطلب روزنامه قانون:
جسارت روزنامه "قانون" قابل هضم نيست/ متاسفم که بدون فکر و انديشه چنين نوشته‌هايي مي‌زنيد/ هيئت نظارت بر مطبوعات بايد رفتار اين روزنامه را مورد بررسي قرار دهد
تاریخ انتشار : 1396/05/22 10:46:27
نمایش : 1579
نماينده اصلاح طلب مردم خدابنده در مجلس شوراي اسلامي در واکنش به مطلب منشر شده روزنامه قانون گفت: انتشار اين مطلب اوج بي‌بصيرتي است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و هيئت نظارت بر مطبوعات بايد رفتار اين روزنامه را مورد بررسي قرار دهد، يا اينکه قوه قضاييه مي‌تواند ورودي به اين موضوع و مطلب منتشر شده داشته باشد.
 
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان،  احمد بيگدلي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تبريک و تسليت شهادت شهيد محسن حججي خدمت مردم شهيد پرور ايران و مقام معظم رهبري اظهار کرد: اميدوارم جوانان ما از اين گونه ايثارگري‌ها و جان فشاني‌ها درس ايثار، شجاعت و شهادمت که همان پيام عاشورا و شهداي کربلا و پيام شهداي دفاع مقدس بود را بگيرند.

وي با بيان اينکه اين شهيد ولايتمداري و غيرت خود را به نمايش گذاشته است، افزود: شهيد حججي شجاعانه در راه وطن و دفاع از حرم اهل بيت(ع) در مرز سوريه و عراق به دست داعشي‌هاي نابه کار به طريق ددمنشانه به شهادت رسيد و چون به خاطر يک هدف مقدس مي‌جنگيد و به آن هدف ايمان داشت تا لحظه آخر مقاومت کرده و شجاعتش را به تمام دنيا نشان داد.

نماينده مردم خدابنده در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: جوانان ايران اسلامي و به خصوص مسئولان بايد از جواناني مانند شهيد حججي ياد بگيرند که در راه وطن، اعتقادات و اهداف بايد اينگونه پايداري کرد.

وي بيان کرد: وقتي انسان يک هدف مقدس و الهي دارد و براي رسيدن به آن اعتقاد دارد تمام سختي‌ها و مشکلات رسيدن به آن هدف را به جان مي‌خرد، اين شهيد به آن هدف الهي پي‌برده بود و به طور يقين ايماني که در قلبش وجود داشت يک ايمان راسخي بود و همين سبب شد تا لحظه آخر خم به ابرو نياورد و در مقابل دشمنان چنان با صلابت باشد که هيج ترسي را به دل راه ندهد.

بيگدلي با اشاره به اينکه ما بارها از نيروهاي ارتش دشمنان ديده‌ايم که چطور در هنگام اسارت به ترس و لرز مي‌افتند، گفت: حتي آمريکايي‌ها وقتي که اسيرنيروي دريايي سپاه شدند با اينکه مي‌دانستند ايراني‌ها رفتار بدي با آنها نخواهند داشت اما شروع به التماس و گريه مي‌کردند اما شهيد حججي ولايتمداري خود را ثابت کرد و محکم در مقابل داعشي‌ها که با روشهاي وحشيانه‌اي دست به کشتار انسانها مي‌زنند، ايستاد و خم به ابرو نياورد که اين رفتار براي ما درس بزرگي خواهد بود.

وي با انتقاد از مطلب روزنامه قانون در مورد شهادت شهيد حججي و جبهه مقاومت اظهار داشت: به طور يقين اين افرادي که دست به چنين نوشته‌هايي مي‌زنند بصيرت ندارند و هچنين هيچ شناختي نيز از دشمن ندارند.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه افرادي که چنين مطالبي را مي‌نويسند شناختي از مدافعان حرم ندارند، ابراز کرد: تنها جمله‌اي که مي‌توانم به افرادي که چنين مطلبي را منتشر کردند بگويم اين است «متاسفم براي شما که بدون فکر و انديشه دست به چنين نوشته‌هايي مي‌زنيد».

وي اظهار کرد: توصيه من به اين روزنامه‌نگاران اين است که مدافعان حرم و اهداف مقدس جبهه مقاومت را بشناسند تا اينگونه نابخردانه قضاوت نکنند.

بيگدلي با بيان اينکه حمله موشکي سپاه قلب همه ايراني‌ها را شاد کرد، خاطرنشان کرد: همه از حرکت براداران عزيز سپاه راضي بودند و هيچ بحث سياسي و جناحي نيز مطرح نبود به طوري که همه نمايندگان اصلاح طلب و اصولگرا و تمام افراد در اين دو جناح نيز از اين اقدام به موقع حمايت کرده و احساس غرور کردند.

وي با تصريح بر اينکه نبايد پا روي منافع ملي گذاشت، عنوان کرد: در بحث منافع ملي ما هيچ تعارفي با کسي نداريم، در بحث دفاع مقدس نيز بحث جناح و منافع گروه مطرح نبود و همه براي دفاع از ايران و ناموس و شرف کشور به صحنه آمده بودند.

نماينده مردم خدابنده در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: همين شهداي دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم بودند که عزت و سربلندي را براي ايران به ارمغان آوردند، همين روزنامه‌نگاري که اينطور قلم زده مديون شهداي دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم است.

وي تاکيد کرد: اگر اين شهداي مدافع حرم نبودند به طور يقين داعشي‌ها با ورود به ايران جاي اين شهيد عزيز دستهاي اين روزنامه‌نگار را قطع مي‌کردند که با اين شرايط ديگر نمي‌توانست آزادانه چنين دست به قلم ببرد.

بيگدلي با اشاره به اينکه مسئولان ما در مورد جبهه مقاومت هم دل و يکصدا هستند، افزود: ممکن است اختلاف نظرهايي در مورد ديگر مسائل کشور در بين مسئولان وجود داشته باشد اما در اينگونه موارد و بحث منافع هيچ اختلاف نظري وجود ندارد.

وي بيان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و هيئت نظارت بر مطبوعات بايد رفتار اين روزنامه را مورد بررسي قرار دهد و يا اينکه قوه قضاييه مي‌تواند ورودي به اين موضوع و مطلب منتشر شده داشته باشد.

نماينده مردم خدابنده در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه رفتار اين روزنامه قابل پيگيري و برخورد است، گفت: نمايندگان مجلس نيز بايد نسبت به اين موضوع واکنش نشان دهند، اينگونه مطالب را نبايد سطحي نگاه کرد.

وي با بيان اينکه جسارت اين روزنامه تا اين حد قابل هضم نخواهد بود، ابراز کرد: رئيس محترم مجلس، اعضاي کميسيون فرهنگي و ديگر نمايندگان به طور يقين بايد نسبت به اين موضوع عکس‌العمل نشان دهند چرا که ممکن است انتشار اينگونه مطالب با تشويق افرادي از بيرون مرزها باشد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس